تمرین صبح امروز تیم امید در حالی با تاخیر سرمربی این تیم و غیبت دو بازیکن سپاهان و نفت برگزار شد که بازیکنان با انگیزه بالایی در این تمرین شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح امروز سه شنبه تیم فوتبال امید ایران از ساعت 10:30 در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار شد که نلووینگادا بخاطر حضور در نشست خبری با 45 دقیقه تاخیر در این تمرین حضور یافت.

البته سرمربی تیم فوتبال امید تا پایان تمرین با لباس شخصی نظاره گر عملکرد بازیکنان بود و اگر موضوعی پیش می آمد از طریق کاروالیو و مسعود مقیم آن را به بازیکنان منتقل می کرد.

در ابتدای این تمرین مسعود مقیم حدود 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و سپس با کارهای کششی و تمرینات استقامتی و هوازی برنامه های این تمرین ادامه یافت. در مرحله بعدی تمرین بازیکنان در یک نیمه زمین باید در دو گروه هفت نفره آقاوسط بازی کردند که در این هنگام دروازه بان ها زیر نظر مربی خود تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

مرحله پایانی این تمرین فوتبال درون تیمی در نصف زمین بود که بازیکنان در دو گروه 8 نفره و در قالب دو تیم سفید و نیلی رنگ، فوتبال درون تیمی را انجام دادند. این بازی که حدود 40 دقیقه و در دو نیمه برگزار شد، با برتری 4 بر صفر تیم سفید به پایان رسید. کاوه رضایی سه گل و آرش رضاوند یک گل در این بازی به ثمر رساندند.

در زمان برگزاری تمرین آقاوسط و این بازی دوستانه کاروالیو بارها تمرین را متوقف و نکات مدنظر را به بازیکنان گوشزد می کرد او حتی در زمان اشتباهات به بازیکنان تذکر می داد.

در این تمرین که تقریبا اکثر نفرات دعوت شده به اردو حضور داشتند تمام بازیکنان با انگیزه بسیار بالایی برنامه های آماده سازی را پیگیری کردند و حتی بازی درون تیمی آنها بسیار جذاب بود. بعد از این بازی هم بازیکنان به تمرین ضربه ایستگاهی پرداختند که مربی پرتغالی تیم از بازیکنان می‌خواست این ضربات را از جهت های مختلف و با اشکال متفاوت بزند.

در این تمرین، مرتضی پورعلی گنجی و مهدی شریفی غایب بودند و شهریار شیروند نیز به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی و زیر نظر پزشک تیم تمرین کردند. از اتفاقات دیگر این تمرین، می توان به برخورد محسن مسلمان با محمدرضا خانزاده اشاره کرد که باعث مصدومیت شدید مسلمان شد.

البته محسن مسلمان 5 دقیقه بعد به جریان بازی برگشت تا مشخص شود مصدومیت او جدی نبوده و فریادی که بعد از برخورد به مدافع ملی پوش پرسپولیس داشت و همه را نگران کرد باعث مشکل جدی برای این بازیکن نشده است.