منوجان - خبرگزاری مهر: معاون دادستان منوجان از انهدام باند پنج نفره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت: اعضاء این باند با استفاده از لباس سپاهی اقدام به سرقت از منازل مردم می کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ضیاء الدینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش‌های رسیده در خصوص وقوع چند فقره سرقت از منازل در منوجان اقدامات لازم توسط پلیس آغاز شد.

وی از فعالیت یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: اعضاء این باند پنج نفره اقدام به سرقت مسلحانه از منازل مردم می‌کردند.

ضیاء‌الدینی از دستگیری اعضاء این باند خبر داد و افزود: (الف ، س)، (ع- ج)، (م-م)، (ح-خ) و (م–ن) متهمان این پرونده هستند که سرکده آنها پرونده‌ای به اتهام حمل 250 کیلو مواد مخدر را نیز دارد که این متهم به جرم خود در این زمینه اعتراف کرده است.

وی از کشف و ضبط سه قبضه اسلحه و دو عدد بی‌سیم، 100 فشنگ جنگی و یک قطار خشاب از اعضاء این باند خبر داد و گفت: تاکنون متهمان به انجام سرقت مسلحانه سه دستگاه موتورسیکلت و ورود به عنف چهار منزل در قالب ماموران سپاه اعتراف کرده اند.

معاون دادستان منوجان ادامه داد: این سارقان با استفاده از لباس نظامی سپاه خود را مامور معرفی کرده و بعد از گشوده شدن درب منزل توسط صاحب خانه؛ اقدام به سرقت می کردند.

وی حکم قضائی را لازمه حضور افراد در منازل دانست و تاکید کرد: افراد حتما باید از ماموران کارت شناسایی معتبر و حکم قضایی درخواست کنند.

ضیاء الدینی گفت: این سارقان حرفه ای بوده و با نصب شماره های جعلی بر روی پلاک اصلی خودرو مانع از شناسایی خود می شدند.

وی یادآور شد: مردم باید در این زمینه هوشیار باشند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک پلیس را در جریان قرار دهند.

این مسئول قضائی تصریح کرد: با مخلان امنیت عمومی به شدت برخود خواهد و این افراد به مجازات سختی محکوم می شوند.

معاون دادستان منوجان ابراز داشت: دستگاه قضایی در این خصوص هیچ گونه ترحمی نداشته و با افرادی که امنیت عمومی را به مخاطره می اندازند به شدت برخود می کند تا عاقبت این افراد درس عبرتی برای سایرین شود.