مدافع پیشین تیم ملی ایران می‌گوید خوشحال است که مورد اعتماد اعضای هیات رئیسه فدراسیون واقع شده است. او همچنین گفت: اجازه بدهید هرکس در مورد کی‌روش نظر خودش را داشته باشد.

رحمان رضایی که به تازگی عنوان شده در لیست 5 نفره هیات رئیسه فدراسوین فوتبال قرار دارد تا به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش معرفی شود، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در ابتدا باید در مورد این انتخاب از تک تک اعضای هیات رئیسه فدراسیون تشکر کنم که این اعتماد را به من داشتند.

وی در ادامه در مورد بعضی از انتقادات نسبت به این انتخاب و این موضوع که رحمان رضایی تجربه مربیگری ندارد، خاطر نشان کرد: من هیچ جبهه گیری خاصی در مورد انتقادات ندارم. امیدوارم این انتقادات سازنده باشد و نفعی برای من داشته باشد.

مدافع سابق تیم ملی کشورمان در ادامه در مورد اظهارات حسین فرکی که مدعی شده بود اکثر مربیان ایران حاضر به دستیاری کی روش نیستند، تصریح کرد: اجازه بدهید در این مورد هر کسی نظر خودش را داشته باشد. آقای فرکی نظرش محترم است و ممکن است یک نفر نظر دیگری داشته باشد. در این مورد من اظهار نظر نکنم بهتر است.

رضایی در ادامه افزود: اینکه کی روش در ایران می ماند یا نه تصمیم مستقیم فدراسیون فوتبال است و امیدوارم آنچه به صلاح فوتبال ما باشد رخ دهد.

وی در پایان در مورد مربیگری اش در ایران گفت: چند پیشنهاد دارم و شاید به زودی مشغول به کار شوم. البته زمانش مشخص نیست، شاید یک هفته دیگر شایدم یک ماه دیگر.