در روزی که ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس با تراکتورسازی یکپارچه قرمز بود، هواداران تراکتورسازی به شدت علی کریمی را تشویق کردند و پرسپولیسی ها در جواب آنها به تشویق سرمربی تیم خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته هفتم لیگ برتر حاشیه هایی را به دنبال داشت که در زیر خواهید خواند:

* هواداران تراکتورسازی تبریز در جایگاه استقلالی‌ها حضور داشتند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

* برخلاف اینکه انتظار می‌رفت با نزدیک شدن به ساعت بازی ورزشگاه مملو از تماشاگر باشد اما استقبال بسیار خوبی از این دیدار نشده است.

* بنا بر گفته مسئولان ورزشگاه، 10 هزار بلیت اینترنتی توسط هواداران تراکتور و 20 هزار بلیت توسط طرفداران پرسپولیس خریداری شده است.

* هواداران تراکتورسازی به شدت علی کریمی را تشویق کرده و از او می‌خواستند برای سر و سامان دادن به وضعیت بحرانی پرسپولیس به کمک این تیم بیاید! در مقابل هواداران پرسپولیس هم علی دایی را تشویق کرده و از او در مقابل تراکتورسازی فقط برد می‌خواستند.

* هواداران تراکتورسازی با شعارهایشان اطمینان می‌دادند که برنده این دیدار هستند و با دست پر تهران را به مقصد تبریز ترک می‌کنند.

* پخش سرود به زبان آذری هیجان مضاعفی را برای هواداران این تیم به وجود آورده بود و آنها به شدت از این مسئله ابراز رضایت می‌کردند.

* هنگام ورود دو تیم، سوشا مکانی، نیلسون و محسن بنگر به شدت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفتند و در این طرف هم طرفداران تراکتورسازی حامد لک و ادینهو را به شدت تشویق می‌کردند.

* دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس ساعت 18 وارد زمین شدند و پس از 20 دقیقه گرم کردن زمین را ترک کردند.

* خودروی شرکت مدیران خودرو که قرار است با قرعه کشی به یکی از هواداران اهدا شود، در کنار زمین قرار داشت.