دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در شرایطی برگزار شد که ورزشگاه آزادی شاهد یک اتفاق کم نظیر در طول لیگ بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز جمعه به قضاوت احمد صالحی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. حاشیه‌های این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* جدال این دو تیم در شرایطی آغاز شد که تماشاگران پرسپولیس و تراکتورسازی با پرچم‌های قرمز در ورزشگاه حضور داشتند، اتفاقی که کمتر در ورزشگاه آزادی رخ می‌دهد و تماشاگران هر دو تیم یکرنگ هستند.

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه هاملت میختاریان هافبک پیشین راه‌آهن در جایگاه ویژه حضور یافتند. آقاجانیان در شرایطی این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد که هنوز وضعیت کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی ایران مشخص نشده است.

* مهرداد میناوند پیشکسوت و پیام صادقیان بازیکن محروم تیم فوتبال پرسپولیس به همراه جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و برخی مسئولان این باشگاه با حضور در جایگاه ویژه، این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

* تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس، حامد لک دروازه بان تراکتورسازی را با عنوان حامد پرسپولیسی تشویق کردند.

* با وجود گذشت 15 دقیقه از زمان بازی، بازی سرد و کسل کننده دو تیم باعث شد تماشاگران دقایق کم رقی داشته باشند و خبری از تشویق تیم ها نبود. این در حالی بود که حتی اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس صدای تماشاگران را نیز درآورده بود.

* قبل از شروع بازی چند بازیکن پرسپولیس به همراه علی دایی سرمربی سرخپوشان به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و به رسول خطیبی و همراهانش در این تیم تبریزی خوش آمد گفتند.