بجنورد- خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از توقیف محموله 62 کیلویی مواد مخدر در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد قرایی گفت: محموله 62 کیلویی مواد مخدر که از استان‌های جنوبی به مقصد خراسان شمالی بارگیری شده بود، در بجنورد توقیف شد.

وی اضافه کرد: پیرو گزارش‌های رسیده مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور و توزیع آن در سطح خراسان شمالی را دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سرهنگ قرایی اظهار کرد: با توجه به اینکه این سوداگر مرگ در سطح وسیعی از تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کرد لذا مأموران اقدامات پلیسی و اطلاعاتی خود را به صورت ویژه آغاز کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: مأموران با اجرای طرح ایست و بازرسی در یکی از محورهای ورودی شهرستان بجنورد، اقدام به توقیف خودروی حامل مواد مخدر کردند که راننده خودرو با مشاهده مأموران از محل متواری می‌شود.

سرهنگ قرایی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله در طی یک عملیات تعقیب و گریز، خودروی پژو پارس را در سطح شهرستان بجنورد توقیف و راننده آن را نیز دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: طی بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی پژو پارس مقدار 62 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف که متهم نیز پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.