بوشهر - خبرگزاری مهر: در آستانه میلاد امام رضا(ع)، خادمان حرم رضوی از بیماران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ظهر شنبه در این آئین اظهار داشت: یکی از بزرگترین افتخارات برای مردم در ایران اسلامی، میزبانی از امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است و مردم اعتقاد بسیار زیادی برای شفا گرفتن از این امام عزیز دارند.

علیرضا رئیسی با تقدیر از حضور  خدام رضوی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: حضور این عزیزان روح معنویت را در بیمارستان گسترانده است و بیماران نیز استقبال بسیار خوبی از خادمان حرم مطهر رضوی داشته‌اند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بر لزوم تلاش برای نهادینه ساختن فرهنگ رضوی در جامعه، اظهار داشت: همه باید با مطالعه زندگی ائمه اطهار(ع) الگویی اسلامی و معنوی برای زندگی شخصی و اجتماعی خود بیابیم.

عبدالکریم جمیری با بیان اینکه حضور خدام رضوی در استان بوشهر موجب تشویق دوستداران ائمه اطهار برای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) شده است، اضافه کرد: حضور خدام رضوی معنویت زیادی به استان بوشهر داده است.

وی با تبریک به مناسبت میلاد امام رضا(ع) خاطرنشان ساخت: مردم استان بوشهر همواره در مناسبت‌های مذهبی مختلف برنامه‌های باشکوهی را برگزار می کنند که مهمترین نکته این برنامه‌ها، استقبال گسترده مردم است.

لازم به ذکر است که خادمان حرم رضوی با پرچم متبرک بارگاه رضوی با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر از بیماران این بیمارستان عیادت کردند.

این مراسم با حضور و استقبال مسئولان کشوری، لشکری، پرسنل بیمارستان و مردم بوشهر برگزار شد.