انتخابات برای تعیین هیئت مدیره جدید اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران 5 آبان امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران اعلام کرد: در راستای اجرای ماده 11 آئین‌نامه اجرایی انتخابات هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی، از کلیه اعضای دارای پروانه کسب این اتحادیه دعوت می‌شود، از ساعت 9:30 لغایت 16:00 روز دوشنبه مورخ 93.08.05 جهت شرکت در دور اول انتخابات اتحادیه، شخصا به نشانی: خیابات فخر رازی، نرسیده به خیابان جمهوری، نبش کوچه ماستری فراهانی شرقی، پلاک 11 مراجعه و کاندیداهای مورد نظر خود را از بین افراد ذیل در قالب هفت نفر اعضای اصلی هیات مدیره و یک نفر بازرس انتخاب کنند.

در فراخوان مربوطه آمده است: بر اساس ماده 13 آئین‌نامه انتخابات اتحادیه‌های صنفی فقط صاحب پروانه کسب، مجاز به شرکت در انتخابات بوده و شرکا، دارندگان وکالت محضری، مباشر و یا اعضای خانواده مجاز به شرکت در انتخابات نیستند. همچنین ارائه اصل کارت ملی و پروانه کسب و یا تصویر آن جهت شرکت در انتخابات ضروری است.

اسامی داوطلبین عضویت در هیات مدیره (7 نفر انتخاب شود)

ردیف

نام

نام خانوادگی

ردیف

نام

نام خانوادگی

1

محمود

آموزگار

9

زهره

حسین‌آزادگان

2

مرتضی

احمد آخوندی

10

یحیی

دهقانی

3

مسعود

پایدار داریان

11

افسر

صفائیان

4

محمد رضا

توکل صدیقی

12

مهدی

عمرانلو

5

فرهاد

تیمورزاده‌نجار

13

محمدمهدی

فخری‌زاده

6

علی

ثابت

14

فتح اله

فروغی دهکردی

7

مرتضی

جوادی

15

محمد حسن

محمدی

8

هومان

حسن‌پور

16

ناصر

نقی‌زاده هنجنی

اسامی داوطلبین عضویت در بازرسی (یک نفر انتخاب شود)

ردیف

نام

نام خانوادگی

ردیف

نام

نام خانوادگی

1

مرتضی علی

اسماعیل‌زاده تیرشاب

3

سید عباس

حسینی‌نیک

2

شهربانو

بیژن‌زاده

4

مهدی

صادقی صادق‌آبادی

انتشار آگهی فراخوان اعضای اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران برای شرکت در دور اول انتخابات، در حالی منتشر می‌شود که پیشتر دبیر این اتحادیه، گفته بود: حد نصاب لازم برای مرحله اول حضور حداقل 450 عضو است در غیر این صورت انتخابات وارد مرحله دوم خواهد شد که حضور حداقل 340 نفر عضو ضروری است و در صورت نرسیدن به حد نصاب در مرحله سوم چنانچه 340 عضو پای صندوق حاضر نشوند،‌ اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به عنوان قدیمی‌ترین تشکل نشر کشور در اتحادیه دیگری هضم خواهد شد.

همچنین پیشتر زمان برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، ساعت 9:30 صبح تا 16 بعد از ظهر دوشنبه هفتم مهرماه اعلام شده بود که با فراخوان جدید، این انتخابات به تعویق افتاده است.