کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم ایران با پیروزی برابر حریف ترکیه‌ای به دیدار فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان رسید تا پس از مسعود اسماعیل‌پور دومین فینالیست ایران در روز دوم این رقابتها لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند ازبکستان، در ادامه رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در سالن ژیمناستیک پلاس برگزار شد، سیداحمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم با برتری 17 بر 10 مقابل "مصطفی کایا" از ترکیه به دیدار فینال این وزن رسید.

محمدی در دور اول برابر "ماکسی میلیان اوسرلیتنر" از اتریش با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد، در دور دوم هم "گئورگی بوچور" از رومانی را با نتیجه 7 بر صفر شکست داده بود و سپس برابر "میهایل ساوا" از مولداوی به پیروزی 14 بر 11 دست یافته بود تا حریف کایا در رقابت نیمه نهایی شود.

کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم ایران برای کسب مدال طلای این وزن، به دیدار "سوسلان رومانوف" از روسیه می‌رود.

از سوی دیگر و با توجه به فینالست شدن سه کشتی‌گیر روش در اوزان 65 ، 74 و 97 کیلوگرم، حذف رضا یزدانی و رضا افضلی کشتی‌گیران ایران در وزن‌های 97 و 74 کیلوگرم ایران و حضور 2 کشتی‌گیر ترکیه در دیدار رده‌بندی چهار وزن دوم، باید از همین الان روسیه را قهرمان این دوره از مسابقات دانست.