تیم فوتبال نوجوانان ازبکستان با برتری برابر کره‌شمالی صدرنشین گروه C شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه به روز پایانی کشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان (زیر 16 سال) آسیا عصر امروز سه‌شنبه با برگزاری یک دیدار از گروه C به پایان رسید که طی آن تیم فوتبال نوجوانان ازبکستان در یک بازی پر افت و خیر برابر نوجوانان کره‌شمالی به پیروزی 3 بر 2 دست یافت.

در این بازی که از ساعت 17:30 در ورزشگاه مانگ تانگ برگزار شد، ابتدا کره‌شمالی در دقیقه 17 به گل رسید اما ازبکی‌ها در دقایق 40، 45 و 59 گل زدند. البته این پایان کار نبود زیرا کره‌ای‌ها در دقیقه 60 گل دوم خود را به ثمر رساندند.

با این پیروزی تیم ازبکستان 4 امتیاز شد و به صدر جدول رده‌بندی این گروه صعود کرد و کره‌شمالی با 3 امتیاز از صدر به رده سوم رفت.

پیش از این دیدار هم دو تیم نپال و کویت برابر هم به میدان رفتند که آن بازی با برتری 2 بر یک تیم نپال به پایان رسید. البته کویت هم با توجه به نتیجه‌ای که در بازی ازبکستان - کره بدست آمد، از گردونه مسابقات کنار رفت.

جدول‌ رده‌بندی گروه C:
1- ازبکستان 4 امتیاز (4 زده - 3 خورده)
2- نپال 4 امتیاز (3 زده - 2 خورده)
3- کره‌شمالی 3 امتیاز
4- کویت بدون امتیاز

در روز پایانی دیدارهای گروه C ازبکستان با کویت دیدار می‌کند و نپال به مصاف کره‌شمالی می‌رود که در نهایت تیم دوم این گروه در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر ایران صف آرایی می‌کند.