تمرین تیم فوتبال سپاهان در شرایطی برگزار شد که هواداران خواستار مشخص شدن وضعیت سرمربی این تیم بودند. این در حالی بود که حسین فرکی با حضور در اصفهان مذاکرات نهایی را با مسئولان این باشگاه انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز در آستانه دیدار با تیم پدیده مشهد در غیاب زلاتکو کرانچار سرمربی برگزار شد. در این تمرین که با حضور تعدادی از هواداران برگزار شد مجید بصیرت و قاسم زاغی نژاد بازیکنان را تمرین دادند. برخلاف اینکه گفته می شد زاغی نژاد و بصیرت به درخواست رسول خوروش سرپرست تیم در تمرینات غیبت می کنند این اتفاق رخ نداده بود و این دو نفر در تمرین امروز حضور داشتند.

کرانچار سرمربی تیم سپاهان که روز گذشته از بازیکنان خداحافظی کرده بود در تمرین عصر امروز سپاهان حضور نداشت. همچنین محمود کریمی یکی از دستیاران زلاتکو کرانچار نیز در تمرین امروز غیبت داشت.

هواداران تیم سپاهان در حاشیه تمرین امروز با رسول خوروش سرپرست تیم به گفتگو نشسته و خواستار انتخاب هر چه سریعتر سرمربی طلایی پوشان شدند. این هوادارن در بخشی از صحبت ها نگرانی خود را از بابت غیبت محمود کریمی در تمرین امروز اعلام کرده و خواستار آن شدند که کریمی همچنان در این تیم اصفهانی حضور داشته باشد.

سرپرست سپاهان نیز در پاسخ به سئوالات هواداران اعلام کرد که باشگاه سپاهان خانه محمود کریمی بوده و او همیشه سپاهانی می ماند. خوروش ضمن تایید مذاکره باشگاه سپاهان با حسین فرکی از تلاش باشگاه برای تعیین هر چه سریعتر سرمربی تیم اصفهانی خبر داد.

نکته جالب اینکه مسئولان سپاهان اعلام کردند خبرنگاران حاضر در تمرین حق مصاحبه با بازیکنان را ندارند زیرا آنها ممنوع المصاحبه هستند.

تمرین تیم فوتبال سپاهان در شرایطی برگزار می شد که حسین فرکی همزمان در محل باشگاه با مسئولان این باشگاه مذاکرات نهایی را انجام داد و به توافق رسید تا هدایت زردپوشان را برعهده داشته باشد.