اصفهان – خبرگزاري مهر: مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: هيچ کس را به زور در باشگاه سپاهان نگه نمي‌داريم زيرا از ابتدا شعار ما اين بوده که هر کس بايد با عشق خود در سپاهان حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد خليليان پس از مراسم معارفه سرمربي جديد تيم سپاهان در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي اظهار داشت: يکي از ويژگي‌هاي مدير خوب اين است که بتواند به تيمش کمک کرده و در لحظه مديريت کند؛ کرانچار مربي قابل احترام، با اخلاق و فهميده‌اي بود و به سپاهان شخصيت بخشيده و کمک قابل توجهي به اين باشگاه کرد.

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه آيا شعارهاي هواداران سپاهان تأثيري در جدايي زلاتکو کرانچار داشت، تصريح کرد: قطعا به اين شدت نيست، عده‌اي نظرات خوبي داشتند اما نکته‌اي قابل توجه اين است که اندکي حلم و صبر ما کم بود زيرا ما جايگاه کمي نداشتيم و تيم ما شرايط خوبي داشت.

مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره وضعيت فني تيم سپاهان تصريح کرد: ما در ديدار با فنرباغچه، با وجود اينکه اين تيم 100 ميليون يورو هزينه کرده بود و بازيکن خوبي مثل تياگو داشته که 5 ميليون يورو هزينه آن شده بود، ما تنها يک گل از اين تيم خورديم و بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم.

وي بيان کرد: تيم ما از نظر ساختاري تيم خوبي بوده و کرانچار خودش استعفا داد و اين واقعا استعفا بوده نه چيز ديگر؛ استعفا يعني اينکه طلب عفو و بخشش کنيم و از نظر ما، اجباري نيست که کسي اينجا کار کند و بايد با عشق خود کار کند و اين از همان آغاز، شعار ما بوده و افتخار مي‌کنيم که روزي چنين مربي بزرگي در باشگاه بوده است.

خليليان درباره حضور حسين فرکي در باشگاه سپاهان نيز خاطرنشان کرد: فرکي مربي بزرگي به شمار مي‌رود و چشم‌انداز ما به قهرماني ليگ، جام حذفي و حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا است.