اصفهان – خبرگزاري مهر: سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در ديدار سپاهان مقابل پديده، دستياران کرانچار روي نيمکت مي‌نشينند و من براي آشنايي با شرايط اين تيم، نياز به زمان دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين فرکي پس از برگزاري مراسم معارفه خود در باشگاه سپاهان در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي اظهار داشت: بعد از اينکه پيشنهاد باشگاه سپاهان به من شد، از سوي باشگاه با من مذاکره کردند و در دو جلسه با باشگاه، نظرات آنها مثبت بود و من قبول کردم؛ البته نظر کرانچار براي من مهم بود و يکي از شروط من اين بود که کرانچار به اينکه من در اين تيم حضور دارم، راضي باشد.

وي پيرامون برنامه‌هايش براي بازي سپاهان مقابل پديده مشهد افزود: در اين بازي، دستياران آقاي کرانچار هدايت تيم را بر عهده دارند زيرا من نياز به زمان دارم تا بتوانم مثل زمان‌هايي که کرانچار نتايج خوبي مي‌گرفته، نتيجه بگيرم و تيم را به جلو ببرم.

فرکي درباره شرايط تيم پديده بيان داشت: پديده تيم خوبي است اما احتياج به يک پيروزي خوب دارم و همه چيز بر عهده دستياران و همکاران آقاي کرانچار است و خود بازيکنان بايد نشان دهند که بازيکنان خوبي هستند و بايد به دنبال پيروزي و کسب قهرماني باشيم.

وي افزود: ما شرايط را درک مي‌کنيم و تلاش مي‌کنيم به دنبال پيروزي باشيم.

سرمربي سپاهان درباره جوان‌گرايي در اين تيم اصفهاني خاطرنشان کرد: با شرايط تيم آشنا نشده‌ام ولي يکي از مولفه‌هاي اصلي سپاهان و فولاد اين است که روي جوانان برنامه‌ريزي کرده و آکادمي‌هاي خوبي دارند و ما به زمان نياز داريم تا به همه چيز وفق پيدا کنيم.