مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال پس از جلسه امروزش با مدیرعامل فعلی ای باشگاه گفت: پیش از این اعلام کرده بودم هر کمکی از دستم بربیاید به مدیران جدید خواهم کرد و هیچگاه مقابل آنها نخواهم ایستاد.

علی فتح الله زاده برای شفاف سازی به باشگاه استقلال رفت و جلسه ای طولانی در این رابطه با مدیران جدید این باشگاه داشت. مدیر عامل سابق استقلال پیرامون این جلسه به خبرنگار مهر گفت: جلسه صمیمانه و خوبی داشتیم ابهاماتی داشتند که من باید برای شفاف سازی به باشگاه می آمدم و طبق وظیفه همین کار را هم انجام دادم در همان روزهای اول جابه جایی هم اعلام کرده بودم که هرگاه به من نیاز باشد در کنار مدیران جدید هستم و نه مقابلشان.

فتح الله زاده در این رابطه افزود: من مدارکی را که داشتم ارائه کرده بودم اما باز هم تاکید کردم که دوستانمان لیست تمامی آنچه را که می خواهند به من ارائه کنند تا همه آنها را در اولین فرصت با توضیح تحویل بدهم یک بدهی به صورت شخصی داشتیم که متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس بود و آقای افشارزاده هم قول مساعد دادند آن ماجرا را پیگیری و حل کنند.

وقتی از فتح الله زاده در مورد حرفهای دیروز و جلسه صمیمانه امروز پرسیدیم با خنده گفت: من مقابل استقلال قرار نمی گیرم و جزو سلول‌های این باشگاه شده‌ام بیهوده تلاش نکنید من این تله را می شناسم و گرفتار آن نمی شوم!