اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود این باشگاه نمی‌تواند قرارداد حسین فرکی را در سازمان لیگ ثبت کند، گفت: مشکل سقف قرارداد قابل حل است و قرارداد فرکی بعد از فسخ رسمی قرارداد کرانچار ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از عقد قرارداد رسمی حسین فرکی با باشگاه سپاهان، شایعاتی مبنی بر اینکه باشگاه اصفهانی به دلیل هزینه کردن بالاتر از سقف اعلام شده، نمی‌تواند قرارداد این مربی و کادر جدید را به دلیل اضافه شدن هزینه‌های تعیین شده ثبت کند، مطرح شده است.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این موضوع اینگونه توضیح داد: این مسائل قابل حل است زیرا ما همیشه با فدراسیون تعامل داشته‌ایم و باز هم تعامل داریم.

وی درباره صحبت‌های علیپور رئیس کمیته بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ برتر، درباره اینکه سپاهان 4 میلیارد بالاتر از سقف اعلام شده، در فصل جاری هزینه کرده، افزود: اعلام مبلغ هزینه 4 میلیارد بالاتر از سقف قرارداد صحت ندارد زیرا آنها قرارداد یعقوب کریمی، ناصری و بازیکنانی که به صورت قرضی از سپاهان به تیم‌های دیگر رفته‌اند، نیز جز لیست ما آورده بودند که اینگونه نبود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: قرارداد نویدکیا نیز در فهرست آورده شده بود که این نیز درست نیست زیرا نویدکیا با ما قرارداد مالی ندارد و اصلاً مشخص نبود که او می‌تواند بازی کند یا خیر.

خوروش درباره مشکلات به وجود آمده بیان داشت: اگر چیزی باشد که خیلی محسوس نباشد، قابل حل است و ما این را تعدیل کرده و این مسئله قابل حل است.

وی همچنین افزود: ثبت قرارداد فرکی نیز انجام می‌شود زیرا زمانیکه قرارداد کرانچار را از لیست خارج کنیم و آن را به صورت رسمی فسخ کنیم، رقم زیادی بیرون می‌آید و مشکل قابل حل است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین گفت: شاید مسئولان به این دلیل عنوان کرده‌اند نمی‌توان قرارداد فرکی را ثبت کرد که قرارداد آقای کرانچار هنوز به صورت رسمی فسخ نشده است اما وقتی به صورت رسمی فسخ شود، این مشکل برطرف می‌شود.