بروجرد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف تولید موجب شکست بیشتر دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از کارگاههای تولیدی بسیج سازندگی بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان بروجرد با پروراندن مردان بزرگ و رجال علمی و دینی به عنوان شهری ویژه شناخته شده است.

وی از بروجرد به عنوان زادگاه آیت الله العظمی بروجردی مرجع تقلید شیعیان جهان یاد کرد و اظهار داشت: امروز اقتضا می کند از مردم قهرمان و قهرمان پرور بروجرد شاهد نقش آفرینی های بیشتر و برجسته تری باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از داشته های فرهنگی و دینی خود در میدان جنگ نرم افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید کرده اند امروز در میدان جنگ نرم دشمن و در برابر تهاجم فرهنگی قرار داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: با این تفاسیر در حال حاضر یک مبارزه نفس گیر در عرصه جهانی میان امت اسلامی و نظام استکبار جهانی برقرار است که موفقیت در این میدان در گرو بصیرت، هوشیاری و وحدت امت اسلامی است.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز دشمن از اینکه در میدان نظامی بتواند بر ایران غلبه کند عاجز شده و به دنبال از میان برداشتن عامل اصلی اقتدار و پیروزی ایران یعنی همان ایمان ملت است و می خواهد آن را کمرنگ کند.

وی به هجمه رسانه ای دشمن برای تحقق اهداف شوم خود اشاره کرد و ادامه داد: عمده ترین چیزی که دشمن به آن دل بسته وجود رسانه های خود است که مردم ایران باید در عرصه جنگ رسانه ای ضمن حضور موثر و فراگیر، غلبه خود را با آگاهی و بیداری نشان دهند.

وی با بیان اینکه تا کنون جوانان بسیجی توانسته اند در عرصه های مختلف اقتصادی و ورزشی موفق عمل کنند، افزود: نقش آفرینی در همه عرصه های تولیدی و اقتصادی توسط جوانان موجب شکست بیشتر دشمنان نظام می شود.

سردار نقدی بر ضرورت حمایت از تولید داخلی تاکید و عنوان کرد: امیدواریم مسئولان بتوانند با حمایت بیشتر و ارائه خدمات بهتر به جوانان در ارتقای تولیدات داخلی تاثیرگذار باشند.

وی در پایان از بسیج به عنوان الگویی موثر در ابعاد مختلف یاد کرد و یادآور شد: امروز در هر کشوری که بیداری اسلامی در آن جوانه زده و رشد یافته از فرهنگ بسیج الگو گرفته شده است.