بروجرد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بهبود و ارتقای وضعیت فرهنگی در گرو نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولین حلقه های صالحین پایگاههای مقاومت بسیج در کانون بسیجیان بروجرد اظهار داشت: حلقه های صالحین ظرفیت خوب و موثری برای ترویج و تبیین فرهنگ اسلامی در جامعه هستند.

وی از فعالیت حلقه های صالحین به عنوان فرصتی برای خودسازی افراد و اعتلای جامعه یاد کرد و بر نقش آفرینی اعضای این حلقه ها در ترویج و ارتقای اخلاق اسلامی در جامعه تاکید کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه سخنان خود به تاثیرگذاری حلقه های صالحین در حوزه فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: انجام برنامه های فرهنگی موجب متقاعد ساختن مردم در زمینه جمع آوری ماهواره ها می شود.

سردار نقدی ادامه داد: با ترویج و نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می توان به نتایج مطلوب فرهنگی دست پیدا کرد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر توسط حلقه های صالحین در سطح شهرستان بروجرد موجب شده است که 70 نفر از اهالی یک محله در تحویل دستگاه ماهواره خود متقاعد شوند که این جای تحسین دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: انجام برنامه های فرهنگی و تاثیر مطلوب آنها نشان دهنده این است که یک ظرفیت موثر و عظیمی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که می تواند در جامعه اسلامی تحول آفرین باشد.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، از فرهنگ و برنامه های فرهنگی به عنوان بستری برای رشد و رونق اقتصادی یاد کرد.

وی افزود: اگر مردم و جوانان به تولید و مصرف محصولات داخلی روی بیاورند مشکل بیکاری، اشتغال و رونق اقتصادی و تحریمها حل می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اتکا به توان داخلی افزود: اگر برای رفع مشکلات دل خود را به مذاکرات و بیرون از مرزها خوش کنیم به طور قطع نتیجه مطلوبی به دست نخواهیم آورد.