طي حكمي از سوي سيد مسعود ميركاظمي وزير بازرگاني مدير عامل شركت بازرگاني دولتي ايران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاري "مهر" به نقل از روابط عمومي وزارت بازرگاني،  سيد مسعود ميركاظمي طي حكمي  محمدصادق مفتح را به عنوان معاون زير، رييس هيات مديره و مدير عامل شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران منصوب و از خدمات  مدير عامل سابق شركت بازرگاني دولتي ايران تقدير و تشكر كرد.

وزير بازرگاني در جلسه توديع و معارفه روساي سابق و جديد شركت بازرگاني دولتي ايران با اشاره به ضرورت تحول و نوآوري در سازمان ها گفت: ما دوران گذشته را با روشهاي گوناگون طي كرديم، مشكلات و مسايل داشتيم كه متناسب با آنها تصميم گرفتيم و عمل كرديم، امروز بايد با نگاه به گذشته بتوانيم آينده را ترسيم كنيم.

وي مطالعه و تحقيق و به كارگيري تمام منابع علمي كشور و توان علمي مجموعه بازرگاني را براي اصلاح روش ها ضروري دانست و تاكيد كرد: امروز بدون پشتوانه دانش روز امكان حركت در سطح ملي را نداريم.

همچنين در حكم  مفتح با اشاره به چهار محور عدالت گستري، مهرورزي ، خدمت به بندگان خدا و تعالي و پيشرفت مادي و معنوي بر رعايت كامل قوانين و مقررات و تلاش و كوشش نسبت به برنامه ريزي و نظارت و اتخاذ تصميمات صحيح و اصولي در انجام امور محوله تاكيد شده است.

بر اساس اين گزارش ،  محمد صادق مفتح متولد 1337 داراي مهندسي مكانيك از دانشگاه صنعتي اميركبير( پلي تكنيك)، فوق ليسانس مديريت از مركز آموزش مديريت مي باشد.

مفتح تاكنون داراي مسووليت هايي از جمله نماينده شوراي انقلاب و سرپرست هيات پاكسازي وزارت صنايع و معادن، قائم مقام، رييس هيات مديره و مدير عامل سازمان صنايع دستي ايران، ريس هيات مديره و مدير عامل شركت اتاق هاي سرد، عضو هيات مديره شركت سهامي گسترش خدمات بازرگاني، رييس هيات مديره و مدير عامل شركت سهامي گسترش خدمات بازرگاني و معاونت امور كالاي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران بوده است.