شیراز – خبرگزرای مهر: نمایش "خرده دورغ های شخصی" آغاز کننده روز دوم بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنجشنبه در دومین روز از بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس نمایش "خرده دورغ های شخصی" به کارگردانی "محمد اسماعیل بلند گرامی" از شهرستان لارستان اجرای خود را در تالار حافظ شروع کردند.

این نمایش داستان زوج جوانی را روایت می کند که در شب سومین سالگرد ازدواجشان اتفاقات مختلفی را تجربه می کنند که به دلایلی نمی خواهد هیچکس از آنها مطلع شود و....

این نمایش دارای 10 بازیگر و 16 نفر به عنوان عوامل است.

اجرای دیگر امروز نمایش "کوه یخ" با کارگردانی "محمد رضا طاهری" از شهرستان فسا است که طی دو سئانس در تالار استاد هودی میزبان تماشاگران است.

این نمایش داستان زوج جوانی است که به استفاده از کلمه "ای کاش" از هم دور می شوند و زمانیکه زن به دکتر روانپزشک مراجعه می کند عاشق سخنان دکتر و سپس در ذهن خود همسر خود را آن گونه شبیه دکتر می پندارد و دچار خیانت ذهنی می شود.

کل عوامل این مجموعه 12 نفر هستند که پنج نفر از آنها بازیگرند.

"ورود خانمها ممنوع" نمایش عصر دومین روز از بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر فارس است که با کارگردانی "محسن قانع فرد" از شیراز در تالار استاد هودی اجرایی می شود.

این نمایش اجتماعی داستان زوج جوانی است که برای طلاق به دادگاه می روند و در آنجا با اتفاقات مختلفی مواجه می شوند.

این تئاتر دارای هفت بازیگر است.

نمایش "فاز، نول و اتصال به زمین" از شیراز دیگر نمایش عصر در تالار حافظ  و نمایش "بی تنهایی مسافری در سرزمین فراموشی" نیز در تالار ابوریحان اجرا می شود.