بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر از افزایش 10 درصدی آموزش‌های امدادی هلال احمر در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم شعبانزاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای برنامه‌های اموزشی یکی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است که در استان بوشهر نیز این موضوع با جدیت در دستور کار قرار گفته است.

وی از برگزاری دوره‌های مختلف و متنوع آموزشی برای داوطلبان این جمعیت خبر داد و اضافه کرد: در نیم سال اول امسال، 18 هزار نفر داوطلب آموزش‌های لازم را در جمعیت هلال احمر فرا گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر با اشاره به برگزاری دوره‌های عمومی امداد و کمک‌های اولیه در استان بوشهر، افزود: شاهد استقبال بسیار خوبی از برگزاری این دوره‌ها بودیم.

عضویت 13 هزار دانش‌آموز در طرح دادرس

وی ادامه داد: علاقمندان و داوطلبان در این دوره‌های مراحل مختلف آموزشی را فرا گرفتند و از نظر میزان افراد شرکت‌کننده، امسال شاهد افزایش 10 درصدی برنامه‌های اموزشی از سوی هلال احمر بوده ایم.

شعبانزاده به ارائه برنامه‌های مختلف آموزشی برای دانش‌اموزان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم با شروع سال تحصیلی جدید تعداد بیشتری از دانش‌آموزان را بتوانیم تحت پوشش و آموزش قرار بدهیم.

وی از تلاش جمعیت هلال احمر استان برای ارتقای آموزش‌های امدادی جهت اقشار مختلف جامعه خبر داد و بیان داشت: 12 هزار و 850 نفر از این عزیزان دانش‌آموزان عضو طرح دادرس در مدارس راهنمایی استان بوشهر هستند.