تبریز- خبرگزاری مهر: امین اسمعیل نژاد و اکبر ولایی دو والیبالیست آذربایجان شرقی به اردوی نهایی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان نام "امین اسمعیل نژاد" و "اکبر ولایی" را در لیست 14 نفره اردوی نهایی تیم ملی جوانان قرار داد.

این اردو که به منظور آمادگی تیم ملی جوانان ایران برای شرکت در هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا که از روز 25 مهرماه در بحرین آغاز خواهد شد، برگزار می شود.

این رقابت ها با حضور 20 تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز خواهد شد که تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم های هند، ترکمنستان، هنگ کنگ و قطر همگروه است.

افزوده شدن 3 مربی آذربایجان شرقی به جمع مربیان سطح یک بین المللی والیبال

"نادر هوشیار"، "محمد عمده غیاثی" و "حسین گنجی فر" در پایان کلاس های مربیگری سطح یک بین المللی والیبال در بندرعباس به جمع مربیان بین المللی کشور افزوه شدند.

در این دوره آموزشی که بالاترین کلاس مربیگری والیبال دنیا محسوب می شود، ۳۵ مربی از سراسر کشور شرکت کرده و با جدیدترین اصول مربیگری حرفه ای والیبال اشنا شدند.

پذیرفته شدگان در این کلاس که تحت نظر پاپا جورجیو، مدرس آلمانی برگزار شد، پس از تأیید فدراسیون جهانی مدرک مربیگری بین اللمللی سطح یک والیبال دریافت می کنند.