تیم فوتبال نوجوانان ایران که صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا قطعی شده بود، در آخرین مسابقه‌اش در مرحله گروهی این جام برابر سوریه شکست خورد تا این تیم عربی به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله بعدی راه یافته و عربستان و قطر حذف شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز ششم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز پجشنبه با برگزاری دو مسابقه همزمان از گروه D به پایان رسید که با شکست نوجوانان ایران برابر سوریه، تساوی عربستان مقابل قطر و صعود تیم سوریه به مرحله دوم جام همراه شد.

در یکی از این دیدارها، تیم فوتبال ایران که با ترکیبی بسیار متفاوت نسب به دو بازی نخستش در این جام و تیم دوم برابر سوریه به میدان آمده بود، برابر این تیم عربی تن به شکست 2 بر یک داد. البته تیم ایران در دقیقه 2+90 به گل رسید که داور به نشانه آفساید این گل را نپذیرفت.

با این برد تیم سوریه به عنوان تیم دوم گروه به مرحله دوم صعود کرد. محمد سلطانی‌مهر (1+45) تک گل ایران در این مسابقه را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه دو تیم عربستان و قطر برابر هم به میدان رفتند که تیم عربستان تا دقیقه 90 با یک گل از سد قطر پیش بود اما قطری‌ها در این دقیقه گل تساوی را به ثمر رساندند. با این نتیجه هر دو تیم از گردونه رقابتها کنار رفتند.

جدول رده‌‎بندی گروه D به شرح زیر است:
1- ایران 6 امتیاز
2- سوریه 5 امتیاز
3- عربستان 2 امتیاز (4 زده - 5 خورده)
4- قطر 2 امتیاز (2 زده - 3 خورده)