شیراز – خبرگزاری مهر: بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران گفت: در هیچکدام از سریال ها، فیلم ها و تئاترهایم بازی نکرده بلکه در تمام آنها زندگی کرده ام.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله انتظامی ظهر جمعه در حاشیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس در جمع هنرمندان تئاتر فارس  با اشاره به اینکه  تامین سالن تئاتر ربطی به رئیس جمهور ندارد، تاکید کرد: ما در گذشته جای تمرین نداشتیم، در خیابان و حتی زیر درخت تمرین می کردیم اما شما سالن دارید.

وی افزود: اگر کار شما خوب باشد قطعا جای تمرین پیدا می شود.

بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر کشور با بیان اینکه من بر روی صحنه به جای بازی زندگی می کنم یادآور شد: من در هیچکدام از سریال ها ، فیلم ها و تئاترهایم بازی نکرده بلکه در تمام آنها زندگی کرده ام، زیرا معتقدم اگر زندگی نکنم تماشاگر استقبال نمی کند.

استاد انتظامی ادامه داد: وقتی به من می گویند بازی ات خوب بود، نارحت می شوم زیرا من روی صحنه بازی نمی کنم زندگی می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بازیگران برای ماندگار شدن باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشند، گفت: از همان ابتدا تحصیلاتم را در حوزه بازیگری و تئاتر در آلمان و سپس دانشگاه تهران طی کردم زیرا اعتقاد دارم اگر آکادمیک آموزش نبینیم کاری ممکن نیست.

بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران تصریح  کرد: کسانی که به طور عملی و بدور از تحصیلات دانشگاهی وارد عرصه هنر می شوند درجا می زنند و نمی توانند موفق باشند.

انتظامی یادآور شد: من همیشه از تماشاگر می ترسم زیرا اعتقاد دارم هنرپیشه سلطان صحنه است پس باید به گونه ای عمل کند که تماشاگر کارهای او را بپسندد.

وی در خصوص وضعیت استان فارس نیز گفت: فارس همواره در سال های مختلف جز استان های پربرکت در حوزه هنر به ویژه تئاتر بوده است.