دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اگر وضعیت به همین روال پیش برود نیم فصل قراردادم را با پرسپولیس فسخ می کنم گفت: اینکه من و نیلسون یک در میان بازی کنیم هر دو ضرر کرده ایم و به نظر من مهمتر از همه پرسپولیس است که ضرر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سوشا مکانی پس از تساوی یک بر یک جمعه شب تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان با بیان این مطلب افزود: بازی خوبی بود ما پیشرفت داشتیم (با خنده) و توانستیم مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی رضایت دهیم.

وی در خصوص اعتراض هواداران نسبت به وضعیت کنونی پرسپولیس گفت: هواداران حق دارند که معترض باشند آنها می آیند تا بازی خوبی ببینند اما متاسفانه نه تنها بازی زیبایی تماشا نمی کنند بلکه با روحیه بسیار بد روانه منزل می شوند.

دروازه بان تیم پرسپولیس تهران در خصوص نیمکت نشینی اش نیز گفت: به شدت به این موضوع اعتراض دارم و اگر وضعیت به همین منوال طی شود مطمئنا در نیم فصل قراردادم را فسخ خواهم کرد. اینکه یک در میان من و نیلسون بازی کنیم هر دو ضرر کرده ایم و به نظر من مهمتر از همه پرسپولیس است که ضرر می کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اشتباه نکردی که با پرسپولیس قرارداد بستی گفت: من اشتباه نکردم اما آنکه این چنین با ما برخورد می کند اشتباه کرده است. من جوان 16 ساله نیستم چند سال است در لیگ برتر بازی می کنم و تجربه بالایی دارم اما نمی دانم این چه رفتاری است که با من می شود.

دروازه بان تیم پرسپولیس تهران در پایان تاکید کرد: باز هم می گویم اگر مسئولین فکری به حال وضعیتم نکنند قطعا در پایان نیم فصل قراردادم را با پرسپولیس فسخ خواهم کرد.