مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد برخی از انتقادات مطرح شده علیه علی دایی و تیم پرسپولیس در هفته‌های گذشته، هماهنگ شده بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فروزانی بعد از اتمام نشست مربیان پیشین پرسپولیس با مسئولان باشگاه درباره این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه صحبت اصلی ما درباره میزان مطالباتمان بود. در این جلسه قرار شد طی توافقی که داشتیم قراردادهای ما را تا حدودی بخشیده و از آن کسر شود.

وی درباره میزان کم شدن قرارداد کادر فنی سابق پرسپولیس تاکید کرد: هنوز صحبتی درباره میزان کم شدن قرارداد نشده است. بهمن دهقان به عنوان نماینده ما این موضوع را پیگیری می‌کند.

مربی پیشین پرسپولیس درباره غیبت علی دایی هم افزود: قرار نبود علی دایی در این جلسه حضور داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه شکل برکناری علی دایی و مربیان پرسپولیس مطلوب و خوشایند نبوده، یادآور شد: به نظرم یک سری انتقادات هماهنگ شده از درون باشگاه علیه کادر فنی صورت می‌گرفت که این انتقادات برنامه‌ریزی شده بود. به نظرم بعضی از کم کاری‌ها برای در تنگنا قرار دادن کادر فنی و تیم بود که من نمی‌خواهم درباره آن بیشتر صحبت کنم.

فروزانی در پایان گفت: شک نکنید پرسپولیس به مشکل می‌خورد چون مشکلات تیم بیشتر از این است که بخواهد با تغییر کادر فنی حل شود.