ساری - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی اوقاف مازندران: مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای کمیل در 117 بقعه و امامزاده استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود قربانی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از امامزادگان ساری بیان داشت: پس از انتشار خبر بیماری مقام معظم رهبری و حضور ایشان در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران، مردم علوی و ولایتمدار استان مازندران دست به دعا برداشته و آرزوی سلامتی هرچه زودتر مقام معظم رهبری را از خداوند متعال درخواست کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه  مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای توسل در آستان امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد، افزود: این مراسم با حضور مردم ولایتمدار مرکز استان مازندران برگزار و عاشقان ولایت و امامت در این مراسم برای سلامتی امام خامنه‌ای سجده شکر به‌جا آوردند.
 
قربانی تصریح کرد: این مراسم معنوی  با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در جوار بقعه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد .
 
وی در ادامه از برگزاری مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای کمیل خبر داد و گفت: این مراسم معنوی امشب در 117 بقعه و امامزاده استان مازندران با حضور دلدادگان ولایت و امامت برگزار شد.