سرمربی تیم ملی ووشو ایران یک اشتباه از سوی احسان پیغمبری را عامل نرسیدن این ووشوکار به مدال بخش "چانگ کوان" مسابقات ووشو بازی‌های آسیایی اینچئون دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، مسابقات ووشو بازی‌های آسیایی صبح امروز شنبه در فاصله‌ای دور از اینچئون آغاز شد که در بخش "چانگ کوان" نماینده کره‌جنوبی با کسب امتیاز 9.71 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. ووشو کارانی از ماکائو و ژاپن به ترتیب با 9.69 و 9.67 در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در این بخش احسان پیغمبری از ایران حضور داشت که با کسب امتیاز 9.51 در رده ششم قرار گرفت.

پیمان اسدیان در خصوص عملکرد احسان پیغمبری، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیغمبری در اجرای خود تنها یک اشتباه کوچک انجام داد که همین مساله باعث شد تا نتواند به مدال مسابقات آسیایی دست یابد.

وی افزود: البته رقابتهای پیمبری تمام شده اما فرشاد ربیعی از پس فردا در رشته تالو به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی ووشو اضافه کرد: در رشته تالو که مانند ژیمناستیک است، کارمان بسیار سخت بوده زیرا در 4 دوره گذشته بازی‌های آسیایی، تنها در سال 2010 گوانگجو به یک مدال برنز دست یافتیم.

اسدیان همچنین گفت: همه کشورها برای مدال آوری در ووشو سرمایه‌گذاری کردند، البته ما کارمان را به خوبی انجام دادیم ولی نتیجه دست خداست.