تیم‌های صدر جدولی چلسی و سوانسی در چارچوب هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی پرگل آبی‌پوشان لندنی خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 امروز شنبه با برگزاری شش بازی همزمان ادامه یافت که در حساس‌ترین دیدار تیم‌های صدر جدولی چلسی و سوانزی به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی که به میزبانی چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج لندن برگزار شد شاگردان ژوزه مورینیو پیروزی پرگل 4 بر 2 را برابر حریف رقم زدند. ابتدا در دقیقه یازده بازی جان تری با گل به خودی باعث شد سوانزی پیش بیفتد اما در دقیقه 45 دیه‌گو کاستا کار را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یابد.

در نیمه دوم فشار حملات تیم چلسی زیاد شد که حاصل آن سه گل دیگر بود که توسط کاستا(56 و 67) و لویک رمی(81) به ثمر رسید. جانجو شلوی در دقیقه 86 یکی از گل‌ها را جبران کرد ولی این گل برای کم کردن فاصله شکست دو تیم کافی نبود.

در این بازی دیه‌گو کاستا که جایزه بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را به تازگی کسب کرده است هت تریک کرد تا نشان دهد از چه آمادگی برخوردار است.

نتایج کامل دیدارهای همزمان به شرح زیر است:

* چلسی 4 - سوانزی 2
* کریستال پالاس صفر - برنلی صفر
* ساوتهمپتون 4 - نیوکاسل صفر
* استوک سیتی صفر - لستر سیتی یک
* وست برومویچ صفر - اورتون 2
* ساندرلند 2 - تاتنهام 2

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس تیم چلسی با 12 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های سوانزی و ساوتهمپتون به ترتیب با 9 و 7 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. در پایین جدول نیز تیم‌های برنلی، وست برومویچ و نیوکاسل هر کدام 2 امتیاز دارند و به خاطر تفاضل گل در رده‌های هجدهم تا بیستم قرار دارند.