قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ برتر فوتسال، این بار با غلبه بر تاسیسات دریایی تهران، با کسب سومین پیروزی این فصل به صدر جدول لیگ برتر فوتسال صعود کرد و خود را به عنوان مدعی قهرمانی این فصل نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم لیگ برتر فوتسال عصر دوشنبه با برگزاری 7 دیدار به پایان رسید که در حساس ترین دیدار این هفته شاگردان امیر شمسایی در ماهان تندیس قم و شاگردان وحید شمسایی در تاسیسات دریایی تهران از ساعت 18 در تالار هندبال تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت امیر پیروز دوئل برادران شمسایی شد.

در این دیدار محمدرضا سنگ سفیدی با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و ابوالقاسم عروجی از ماهان تندیس و احمد پری آذر و سعید احمدعباسی از تاسیسات کارت زرد گرفتند.

در ترکیب تیم فوتسال ماهان تندیس قم میهمان در این بازی مسعود ایازی، محمد کرمانی، سعید قاسمی، علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی، مسلم اولاد قباد، ناصر اطمینان، علی فخاران، مهدی زاهدی، علی شریفی و حمید رشیدی قرار داشتند.

در ترکیب تیم تاسیسات دریایی تهران میزبان نیز مصطفی نظری، وحید شمسایی، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی مصطفایی، علی ابراهیمی، سعید احمدعباسی، حمید احمدی، محسن منتظمی، رامین شعبان‌زاده، احمد پری آذر، سید ابوالفضل حسینی و محمد زارعی حضور داشتند.

در نیمه اول این دیدار در حالیکه بازی پایاپا دنبال می‌شد دروازه ماهان تندیس روی یک غافلگیری توسط محسن منتظمی باز شد. در ادامه و در حالیکه ماهان تندیس برای جبران گل خورده حملات گسترده‌ای را روی دروازه تاسیسات ترتیب داده بود بر خلاف جریان بازی و روی شروع مجدد خوب مصطفی نظری، در حالیکه می‌رفت محسن منتظمی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ماهان قرار بگیرد، مسعود ایازی دچار اشتباه شد و منتظمی از این اشتباه نهایت استفاده را برد و گل دوم خودش و تاسیسات را به ثمر رساند.

بازیکنان ماهان تندیس برای جبران گل‌های خورده بر شدت حملات خود اضافه کردند که در این بین بازیکنان تاسیسات برای متوقف کردن بازیکنان تکنیکی ماهان تندیس چاره‌ای جز خطا نداشتند و خیلی زود با انجام خطای ششم یک پنالتی از روی نقطه دوم به ماهان دادند که این پنالتی را ابوالقاسم عروجی به زیبایی تبدیل به گل کرد. 30 ثانیه به پایان بازی در نیمه اول هم سعید قاسمی توپ را در دهانه دروازه تاسیسات دریافت کرد و به راحتی گل تساوی ماهان را به ثمر رساند تا دو تیم به تساوی 2 بر 2 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم و در حالیکه بر خلاف نیمه اول بازیکنان تاسیسات از حالت تدافعی خارج شده بودند، علیرضا وفایی ملی پوش ماهان تندیس روی پاس زیبای سعید قاسمی به زیبایی دروازه مصطفی نظری را گشود. در اواسط نیمه دوم محمدرضا سنگ سفیدی از تاسیات به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد اما ماهانی ها از 2 دقیقه با یک یار بیشتر استفاده‌ نکردند.

در ادامه مسابقه شاگردان وحید شمسایی در تاسیسات برای جبران نتیجه حملات بیشتری انجام دادند اما این ماهان تندیس بود که با خطای ششم بازیکنان تاسیسات مانند نیمه اول صاحب ضربه از روی نقطه دوم پنالتی شد و این ضربه را هم ابوالقاسم عروجی تبدیل به گل کرد و بازی با همین نتیجه 4 بر 2 به پایان رسید.

ماهان تندیس با این نتیجه 9 امتیازی شد و با توجه به تساوی گیتی پسند اصفهان، به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر ایستاد.