بوشهر - خبرگزاری مهر: نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جهان استکبار به دنبال غروب خورشید انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری عصر سه‌شنبه در  آئین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای قرآنی و ورزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: مسیر مشخصی برای زندگی انسان توsط خداوند مشخص شده است و انسان برای دست‌یابی به کمال باید در این مسیر حرکت کند.

وی این دنیا را مقدمه ای برای حیات در عالمی دیگر دانست و اضافه کرد: حیات دنیوی مقدمه حیات برزخی است و انسان در این حیات دنیوی نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت خود در دنیای برزخی و اخروی دارد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: سبک زندگی اسلامی در عرصه اعتقادات، ایمان به خدا، پیامبر، اهل بیت، اعتقاد به مبانی اعتقادی دین و در حوزه رفتار، پرهیز از گناه است.

وی نا امید نشدن را یکی از ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت:  برخی انسان‌ها در مواقعی دچار برخی اشتباهات می‌شوند که خداوند در این رابطه می‌فرماید که اگر این انسان‌ها به سمت من برگردند و توبه کنند، این فرد محبوب من می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به تلاش‌های استکبار برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی ایران، افزود: استکبار توطئه‌ها و تهاجم‌های زیادی به ویژه تهاجم‌های فرهنگی و نرم علیه کشور داشته است تا شاید بتواند این خورشید یا زود غروب کند یا پشت ابرهای برنامه‌ریزی‌های انحرافی دشمن پنهان بماند.

وی با بیان اینکه به گفته وزیر امور خارجه سابق آمریکا داعش توسط خود آنها ایجاد دشه است، تصریح کرد: خودشان تروریسم را ایجاد می‌کنند و سپس مدعی می‌شوند که داعیه‌دار مباره با داعش و گروه‌های تروریستی هستند.

نماينده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: برخی از کشورها از جمله آمریکا برای مبارزه با داعش ائلاف تشکیل داده‌اند که از ایران دعوت نکرده‌اند چرا که با حضور ایران نمی‌توانند توطئه‌های خود را به خوبی اجرا کنند.

جشنواره منطقه‌ای قرآنی و ورزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) به میزبانی استان بوشهر با حضور  یک‌هزار نفر از دختران مددجویان کمیته امداد از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آئین اختتامیه این جشنواره با حضور نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد.