تعدادی از هواداران استقلال پس از ورود کارلوس کی‌روش به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی، او را مورد تشویق و حمایت قرار دادند. البته وقتی تصاویر تلویزیونی چهره سرمربی تیم ملی را نشان دادند، او درحال خمیازه کشیدن بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان از هفته نهم از ساعت 18:30 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز شده است که حواشی این بازی تا پایان نیمه نخست را در زیر می‌خوانید:

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور در ورزشگاه توسط برخی از هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* نزدیک به 700 تن از هواداران فولاد با نصب پرچم فولاد بر روی سکوها به شدت تیم خود را مورد تشویق قرار داده و از اسماعیل شریفات می‌خواستند دروازه استقلال را باز کند.

* قبل از شروع دیدار اسماعیل شریفات به شدت از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت. وی با تعظیم کردن مقابل هواداران استقلال، به ابراز استقبال آنها پاسخ گفت.

* به مناسبت هفته دفاع مقدس از چند تن از سرداران جانباز دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد. سردار باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح هم در ورزشگاه حضور دارد.

* محمد قاضی، مهدی کریمیان، آرش برهانی، آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی پیش از آغاز بازی به نیمکت فولادی‌ها رفته و با مربی و بازیکنان این تیم خوش و بش کردند و از فولادی‌ها نیز اسماعیل شریفات و مهرداد جماعتی به نیمکت استقلال رفته و با ذخیره‌های استقلال خوش و بش کردند.

* کارلوس کی‌روش، ادموند اختر، امیر جعفری هنرمند سینما و تلویزیون، سعید افجه‌ای، نظری جویباری و تنی چند از مسئولان فولاد خوزستان هم در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* قبل از آغاز بازی بازیکنان دو تیم حلقه اتحاد تشکیل داده و هم قسم شدند تا این بازی را به خوبی پایان برسانند.

* تصاویر تلویزیونی وقتی حضور کارلوس کی‌روش را به تصویر کشید که سرمربی تیم ملی درحال خمیازه کشیدن بود که عادل فردوسی‌پور گزارشگر این بازی، به این مساله اشاره کرد.