تبریز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ماهان تندیس قم با بیان اینکه مصاف برابر دبیری تبریز برای بازیکنانش سخت بود، گفت: خوشبختانه بازی شش امتیازی و مهمی را در تبریز پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شمسایی پس از پیروزی تیم ماهان تندیس قم برابر تیم دبیری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می دانستیم که مقابل تیم دبیری تبریز بازی سختی پیش رو داریم، این بازی به واقع شش امتیازی و فینال گونه بود.

وی ادامه داد: ما شرایط تیم دبیری را می دانستیم، چون در طول هفته فیلم بازی های اخیر این تیم را دیده بودیم و آنالیز لازم را داشتیم.

شمسایی گفت: می دانستیم که دبیری تیمی است که در ضد حملات آسیب پذیر نشان می دهد و بر این اساس تمرین هفته گذشته ما دفاع در یک سوم و طراحی ضد حمله بود.

وی افزود: با این اوصاف خوشبختانه توانستیم در اجرای برنامه های خود عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشیم و سه امتیاز این بازی سخت بیرون از خانه را کسب کنیم.

تیم ماهان تندیس قم در یکی از بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شامگاه دیروز توانست با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود دبیری تبریز گذشته و با 12 امتیاز به صدرنشینی اش در لیگ ادامه دهد.