با توجه به نزدیک شدن زمان آغاز اکران فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه»، 6 مهرماه نشست هم اندیشی با حضور اعضای شورای سیاست گذاری و سینماگران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نشست با هدف آشنایی سینماگران علاقه مند به اکران آثارشان در این گروه سینمایی با نحوه انتخاب فیلمها، ایده های اجرایی و هم چنین جزییات سیستم حمایتی در نظر گرفته شده از سوی سازمان سینمایی برای اکران در گروه هنر و تجربه برگزار می شود.

از زمان اعلام فراخوان گروه سینمایی «هنر و تجربه» بیش از 70 فیلم سینمایی،  2 انیمیشن، 30 فیلم مستند و 110 فیلم کوتاه برای اکران در این گروه اعلام آمادگی کرده اند.

حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی، جمال امید، هوشنگ گلمکانی، جعفر صانعی مقدم، ایرج تقی پور، شهرام مکری، محمد رضا فرجی، مجید مسچی، سیف الله صمدیان و امیر حسین علم الهدی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری «سینمای هنر و تجربه» منصوب کرده است.

در این هم اندیشی قرار است مجموعه ای از سوالها، دل مشغولی ها و نکته هایی که برای سینماگران مطرح است از سوی اعضای شورای سیاستگذاری پاسخ داده شود و همچنین آنان بتوانند از دغدغه ها و نگرانی ها و امیدهای سینماگران با خبر شوند.

سینماگران راهکارها، پیشنهادها، نظرات و نگرانی های خود را از زمان انتشار فراخوان این گروه مطرح کرده اند.

نشست هم اندیشی فعالان سینمای هنر و تجربه و شورای سیاستگذاری ساعت 17 تا 20 روز یکشنبه 6 مهر در خانه هنرمندان، خیابان ایرانشهر برگزار می شود.