خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر تیم های ملی والیبال کشور گفت: به رغم ظرفیتهای موجود استعداد پروری لازم در رشته والیبال در لرستان صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین منظمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه لرستان همواره به عنوان قطب والیبال کشور مطرح بوده است اظهار داشت: استان لرستان در این حوزه دارای بازیکنان شاخص و سرآمدی بوده است.
 
وی با اشاره اینکه متاسفانه در استان لرستان تا کنون استعداد پروری لازم در این رشته ورزشی صورت نگرفته است عنوان کرد: این در حالیست که استعدادهای بسیار بالایی در سطح شهرستانهای مختلف استان در رشته ورزشی والیبال وجود دارد.
 
مدیر تیم های ملی والیبال کشور با تاکید بر ضرورت شکوفایی این استعدادها در سطح استان و مطرح شدن در سطح ملی ادامه داد: در این راستا ما در فدراسیون والیبال و همچنین با حمایتهای استاندار لرستان تلاش داریم که لرستان نیز یک تیم در دست یک والیبال کشور داشته باشد.
 
منظمی ابراز امیدواری که با حضور والیبال لرستان در لیگ دسته یک زمینه حضور این تیم در لیگ برتر والیبال کشور نیز فراهم شود.
 
وی همچنین از همکاری فدراسیون والیبال برای کاهش میزان دریافتی ورودی به مسابقات برای ورزشکاران و تیم های لرستانی خبر داد و گفت: من به طور حتم به عنوان یک لرستانی در فدراسیون والیبال نهایت تلاش و کوشش خود را برای ارتقای ورزش والیبال استان در سطح ملی خواهم داشت.