قم - خبرگزاری مهر: دبیر ششمین جشنواره هلهله فرشته‌‌ها گفت: همزمان با سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، جشن هلهله فرشته‌ها با سخنرانی حجت الاسلام قرآئتی و شهاب مرادی در حسینیه شهدای قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی امیدواریان، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره هلهله فرشته‌ها در قم اظهار داشت: جشن هلهله فرشته‌ها به مناسبت سالروز پیوند فرخنده و مبارک امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) روز جمعه 4 مهرماه در حسینیه شهدای قم برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در این مراسم حجت الاسلام محسن قرآئتی و حجت الاسلام شهاب مرادی سخنرانی خواهند کرد و محمود کریمی، سید مهدی میرداماد و مجید بنی فاطمه از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

دبیر ششمین جشنواره هلهله فرشته‌‌ها، همچنین با اشاره به برگزاری جشن پای تخت آسمان در روز شنبه 5 مهرماه ویژه بانوان گفت: در این مراسم که از ساعت 15:30 در حسینیه شهدا برگزار می‌شود، خانم فردوسی از کار‌شناسان برجسته امور خانواده و روان‌شناسی سخنرانی خواهند کرد و در ادامه نیز یکی از مداحان اهل بیت مدیحه سرایی خواهد داشت.

امیدواریان گفت: در این مراسم تعداد 110 جهیزه که از سوی خیرین و با کمک دفا‌تر و بیوت مراجع تقلید و برخی از ارگان‌ها و نهاد‌ها تهیه شده به 110 نوعروس از اقشار نیازمند اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها در هفته ازدواج، راه اندازی و آغاز به کار بنیاد خیریه یا زهرا(س) در راستای تسهیل ازدواج و فرهنگ سازی کمک به خانواده‌های نیازمند و همچنین آغاز به کار مرکز ملی آموزش‌های مهارت‌های زندگی است که تحت عنوان زندگی به رنگ خدا در چهار عرصه آموزش، پژوهش، درمان و تولید محتوا؛ فعالیت خواهد کرد.