در پایان دور دهم رقابتهای بادبانی بازی‌های آسیایی اینچئون، احمد احمدی در جایگاه نهم قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رقابت‌های قایقرانی بادبانی بازی‌های آسیایی اینچئون از دوم مهرماه آغاز شده و احمد احمدی تنها نماینده بادبانی ایران در رشته لیزر این رقابتها است که با حریفانی از کشورهای بحرین، چین، قزاقستان، کره، عربستان سعودی، مالزی، عمان، قطر، سنگاپور، تایلند و امارات به رقابت می‌پردازد.

رقابتهای لیزر بازی‌های آسیایی در دوازده دور برگزار می‌شود و احمد احمدی امروز در دور نهم و دهم به مصاف حریفان خود رفت که در دور نهم رده نهم و در دور دهم رده هشتم را به دست آورد. احمدی با این نتایج تاکنون در رنکینگ کلی در جایگاه نهم قرار دارد.

این رقابتها فردا (یکشنبه) برگزار نخواهد شد و دوشنبه ۷ مهرماه با انجام دور یازدهم و سه شنبه ۸ مهرماه با برگزاری دور دوازدهم به پایان خواهد رسید.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.