اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: اشتباهات سهوی داوری در کنار عدم استفاده بازیکنان این تیم از موقعیت‌های گل باعث باخت گیتی‌پسند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کشاورز شامگاه شنبه پس از شکست تیمش مقابل دبیری تبریز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت:ما بازی خوبی مقابل تیم دبیری تبریز برگزار کردیم و در این بازی موقعیت‌های بسیاری خلق کردیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم و چند بار نیز توپ را به تیرک دروازه زدیم.

وی افزود: اگرچه تیم ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما بازیکنان از موقعیت‌های خود استفاده نکردند و این مسئله باعث باخت گیتی‌پسند شد زیرا شانس با ما یار نبود و موقعیت‌ها نیز یکی پس از دیگری از دست رفت.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه اشتباهات داوری در دیدار گیتی‌پسند و دبیری تبریز تأثیرگذار بود، تصریح کرد: با اشتباه داور بازی در این مسابقه، دبیری در شرایطی که تیم ما می‌توانست به گل برسد، توانست گل برتری را وارد دروازه گیتی‌پسند کند و به نظرم اگر این گل وارد دروازه ما نشده بود، می‌توانستیم برنده باشیم.

وی افزود: البته این اشتباه داور عمدی نبود و به صورت سهوی انجام شد اما به هر حال بر بازی تأثیرگذاشت و کار ما را دشوارتر کرد.

کشاورز با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که مشکلات تیم را در هفته‌های آینده برطرف کنیم، ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که از موقعیت‌های خود استفاده کرده و به گل برسیم تا امتیاز بازی‌های باقیمانده را کسب کنیم.