رئیس فدراسیون کشتی ایران پس از راهیابی رضا یزدانی به فینال وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های آسیایی اینچئون، گفت: یزدانی و حریفش در فینال به خوبی از توانایی‌های خود شناخت دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رسول خادم پس از فینالیست شدن رضا یزدانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: یزدانی و حریفش در فینال به خوبی شیوه‌های کشتی یکدیگر را می‌شناسند و با تکنیک کشتی گرفتن هم آشنا هستند.

خادم افزود: امیدوارم پیروزی‌های رضا یزدانی در فینال هم ادامه داشته باشد و امروز نخستین مدال طلای کشتی آزاد را کسب کنیم. یزدانی در نیمه نهایی خوب کشتی گرفت که باید این روند در فینال هم ادامه یابد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به نتایج ضعیف روز گذشته نمایندگان سبک وزن، گفت: به هیچ وجه از نتایج روز گذشته راضی نیستم، چراکه نتایج دور از انتظاری را کسب کردیم.

خادم ادامه داد: فردا (دوشنبه) باید شاهد حضور چهار نماینده دیگر کشتی آزاد در میدان باشیم که در دو، سه وزن رقابت سخت و حساسی را با حریفان خواهیم داشت. امیدوارم مصدومیت برخی از ملی پوشان، برای آنها مشکلی را بوجود نیاورد و شاهد کسب نتایج خوبی در آخرین روز پیکارهای کشتی آزاد باشیم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.