رضا یزدانی سومین مدال طلای خود در بازیهای آسیایی و نخستین مدال طلای کشتی آزاد ایران در اینچئون را بر گردن آویخت و از اینکه ناکامی در مسابقات جهانی را جبران کرده خوشحال است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رضا یزدانی پس از کسب نخستین مدال طلای تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: تمام سعی خود را کردم تا عدم نتیجه‌گیری در مسابقه‌های جهانی ازبکستان را جبران کنم.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: تمام سعی خود را کردم تا ایرادهایم را برای کسب موفقیت در این بازی‌ها و رسیدن به مدال طلا برطرف کنم. خدا را شکر نتیجه ضعیف در مسابقات جهانی را با طلای بازی‌های آسیایی جبران کردم.

وی تصریح کرد: خوشحالم که طلا گرفتم و شرمنده مردم نشدم. مردم دعا کنند تا روزهای آینده نیز کشتی‌گیران ایران خوب نتیجه بگیرند و مدال های رنگارنگی را کسب کنند.

یزدانی اظهار کرد: بنا به دلایلی نتوانستم در مسابقات جهانی موفق باشم و خوشحالم که اینجا جبران کردم. حریف خیلی سرسختی داشتم اما انگیزه و قاطعیت من نیز به کسب مدال طلا انجامید که امیدوارم این روند در ادامه هم بر نتایج دیگر اعضای تیم وجود داشته باشد.

وی گفت: تا المپیک در تمامی مسابقات شرکت خواهم کرد چراکه هدفم کسب موفقیت در المپیک ریو است.