یک ماه مانده به برگزاری انتخابات اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران، کارگروهی شامل 3 عضو هیئت مدیره و 2 مشاور آنها، مواردی را در خصوص نحوه برگزاری این انتخابات مصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته 5 مهر 1393 کارگروه برگزاری انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران مشتمل بر نادر قدیانی، بهروز عطایی و سیدرفیع احمد‌جواهری، سه عضو هیئت مدیره و نیز حسین حسین‌خان و حسن کیائیان، دو نفر از مشاوران هیئت مدیره، جلسه‌ای تشکیل دادند تا هماهنگی‌های لازم در خصوص نحوه برگزاری این انتخابات شکل بگیرد.

مصوبات این جلسه که جلسه که از ساعت 11 تا 13 روز شنبه در دفتر جواهری برگزار شد، به شرح زیر است:

1. در حوزه اطلاع رسانی، اسامی کاندیداهای ابلاغی از طریق حضوری یا پست سفارشی به کلیه اعضای دارای جوازهای معتبر تحویل شده یا خواهد شد.

2. اسامی کلیه نامزدها (در هر دو حوزه هیئت مدیره اتحادیه و بازرسی) به همراه سوابق و دیگر اطلاعاتی که خود در حداکثر دو صفحه برای درج در نشریه اتحادیه تنظیم کرده‌اند، در سایت اتحادیه منعکس شود.

3. یک صفحه در سایت این اتحادیه معین شود و کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به این انتخابات از این طریق در دسترس همکاران، خبرگزاری ها، جرائد و دیگر علاقه مندان قرار بگیرد.

4. جلسه‌ای به درخواست اتحادیه ضمن دعوت از همه همکاران دارای جوازهای معتبر از ساعت 19-16 روز چهارشنبه مورخ 30 مهر ماه با حضور کلیه کاندیداها در سالن اجتماعات اتحادیه تشکیل خواهد شد تا داوطلبان فرصت تماس مستقیم با همکاران خود را داشته و در زمان تعیین شده بتوانند رو درر و با اعضای صنف سخن بگویند. در صورت درخواست اکثریت اعضای حاضر در نشست این جلسه می‌تواند در ساعت 16 روز شنبه مورخ سوم آبان ماه تکرار شود.

5. چنانچه کاندیداهای هیئت مدیره و بازرس غیر از موارد فوق پیشنهاد یا پیشنهادات دیگری جهت همراهی اتحادیه دارند، تنها با امضا و درخواست رسمی کلیه کاندیداها قابل طرح و تصمیم گیری در این کارگروه می‌باشد.

بر اساس این گزارش، انتخابات برای تعیین هیئت مدیره جدید اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران 5 آبان امسال برگزار می‌شود. حد نصاب لازم برای مرحله اول این انتخابات، حضور حداقل 450 عضو است در غیر این صورت، انتخابات وارد مرحله دوم خواهد شد که در این مرحله نیز مشارکت حداقل 340 نفر عضو در انتخابات ضروری است.