زلاتکو کرانچارسرمربی سابق طلایی پوشان که چندی پیش از سمت خود استعفا داده بود امروز به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آمد و ضمن دیدار با مدیرعامل، با دست اندرکاران و پرسنل باشگاه خداحافظی و از همه زحمات آنها قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری سپاهان، زلاتکو کرانچار در جمع پرسنل باشگاه گفت: چند سال حضور در باشگاه سپاهان یک زندگی جدید برای من بود و شرایطی را برای من به وجود آورد که باعث شد سپاهان و سپاهانی ها همه قلب مرا از آن خود کنند. هر چند از سپاهان می روم اما خود را تا ابد سپاهانی و اصفهانی می دانم هیچ گاه خاطراتی که با هم داشتیم را فراموش نمی کنم

وی ادامه داد: هر چند در حال حاضر باشگاه سپاهان و شهر اصفهان را ترک می کنم اما همیشه به یاد شما هستم و خود را از شما می دانم. امیدوارم باز هم سپاهان در همه ابعاد موفق و قهرمان باشد. هر جا که باشم برای موفقیت تان دعا می کنم و بهترین آرزوها را دارم. ممنون از همه خوبی ها و محبت هایتان و ممنون از اینکه همیشه پشتیبان من و همکارانم بودید.

دکتر مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این دیدار گفت: ما به امید دیدار مجدد با آقای کرانچار هستیم و ایشان را از خودمان جدا شده نمی دانیم. آقای کرانچار در طول حضور در سپاهان با همه وجود و با عشق و انرژی بالا برای موفقیت سپاهان همه تلاش خود را به کار بست.این مرد بزرگ شایسته بهترین سپاس ها و قدردانی هاست و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به حضور این سرمربی بزرگ و مرد نازنین در خانواده خود می بالد. زحمات ایشان را فراموش نمی کنیم و همیشه پیگیر اخبار موفقیت های ایشان خواهیم بود.