همدان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه در بازی با بعثت کرمانشاه در نیمه اول نسخه این تیم کرمانشاهی را پیچیدیم اما در نیمه دوم بازیکنان بی تفاوت بودند، گفت: برای خوشحالی مردم همدان هر کاری می کنیم.

داوود مهابادی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به بازی پاس در دیدار بعثت کرمانشاه اظهار داشت: شرایط بازی در جام حذفی با بازی های لیگ بسیار متفاوت است و چه با یک گل و چه 10 گل تیم شما حذف شده است.

وی افزود: در دیدار برابر بعثت کرمانشاه از دقیقه اول بازی هجومی را در دستور کار قرار دادیم و خیلی زود هم در دقیقه سه این مسابقه موفق شدیم به گل برسیم و همین گل به موقع شیرازه این تیم کرمانشاهی را به هم ریخت و در ادامه دو گل دیگر هم به ثمر رساندیم تا کار بعثت یکسره شود.

مهابادی درباره نیمه دوم گفت: در نیمه دوم بازیکنان ما بی تفاوت شدند و تیم بعثت نیز نسبت به ما شناخت پیدا کرد البته این تیم چیزی هم برای از دست دادن نداشت اما اگر بازیکنان ما کمی با انگیزه تر و هوش تر عمل می کردند در نیمه دوم نیز به گل های بیشتر دست پیدا می کردیم اما در دقایق آخر بازی گل چهارم را نیز به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: با انجام بازی های تدارکاتی و جام حذفی به 70 تا 80 درصد شناخت از بازیکنان و ترکیب تیم رسیده ام ما در چند پست چندین بازیکن بسیار خوب داریم که به تناسب ترکیب باید این بازیکنان را جا به جا کنیم.

وی درباره حریف بعدی پاس در جام حذفی گفت: در بازی بعدی باید به مصاف تیم لیگ برتری راه آهن برویم که هنوز مشخص نیست که میزبان هستیم یا میهمان اما برای این بازی نیز تاکتیک های خاصی اتخاذ خواهیم کرد.

مهابادی افزود: ما به بازی های جام حذفی به دید بازی های تدارکاتی نگاه می کنیم و هیچ ادعایی نداریم اما تا جایی هم که بتوانیم بالا می رویم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در پایان گفت: برای بازگشت دوباره پاس به لیگ برتر تمام تلاش خود را خواهیم کرد و مردم همدان بدانند که قطعا چیزی کم نخواهیم گذشت و آنها نیز با ورود به ورزشگاه از ما حمایت کنند.