کمیته فنی فوتسال در نظر دارد قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات گرندپری برزیل، با تشکیل جلسه‌ای چند مربی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی به خسوس کاندلاس معرفی کند.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره احتمال اضافه شدن مربی جدید به تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) هنوز فردی را به ما معرفی نکرده است. البته ما جلسه کمیته فنی را در هفته‌های آینده تشکیل خواهیم داد که یکی از مباحث آن، همین موضوع است.

وی درباره اینکه نظر کمیته فنی روی چه افرادی است، گفت: اینطور نیست که ما بخواهیم در کار خسوس دخالت کنیم. ما از سرمربی تیم ملی نتیجه می‌خواهیم و کاری نمی‌کنیم که اگر خدایی ناکرده نتیجه نگرفت، بگوید به خاطر تصمیمات ما بوده است. تلاش ما این است که حداکثر 10 مربی به خسوس پیشنهاد می‌دهیم و او هم از بین این مربیان پیشنهادی انتخاب خود را انجام می‌دهد.

رئیس کمیته فوتسال درباره حضور ایران در مسابقات گرندپری برزیل و بازیکنانی که همراه تیم ملی به این مسابقات خواهند رفت، تاکید کرد: حضور ایران در این مسابقات قطعی شده است. ما دعوتنامه را دریافت کردیم و منتظریم تا شرایط مسابقه هم اعلام شود. خسوس یک فهرست 30 نفره از بازیکنان را هم برای آماده شدن ویزا انتخاب کرده که بازیکنان زیادی در این فهرست هستند ولی در نهایت فقط 14 نفر انتخاب خواهند شد. در این فهرست بازیکنانی مثل مصطفی نظری، محمد کشاورز و فرهاد فخیم هم حضور دارند اما انتخاب نهایی به میزان آمادگی بازیکنان بستگی دارد.