سرمربی نفت تهران با بیان اینکه شناخت بسیار خوبی از تیم نفت تهران در چند هفته اخیر پیدا کرده، گفت: مقابل فولاد خوزستان در هفته گذشته بدشانس بودیم که نتوانستیم به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا منصوریان در نشست خبری این تیم که بعد از ظهر امروز و قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: فردا در مقابل ذوب‌آهن یک دیدار بسیار سخت داریم که جنس فوتبال ما به جنس فوتبال ذوب‌آهن می‌رود.

وی تاکید کرد: برخلاف روندی که ذوب‌آهن در پیش گرفته، جایگاه این تیم در حال حاضر جایگاه واقعی نیست و این تیم می‌تواند در هفته‌های آینده خود را به صدر جدول نیز نزدیک کند.

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: ذوبی‌ها هفته قبل نشان دادند مقابل استقلال یک بازی تنگاتنگ انجام دادند و توانستند 3 امتیاز با ارزش را از آبی‌پوشان پایتخت بگیرند.

وی با بیان اینکه شناخت کافی از تیم ذوب‌آهن دارد و فردا مقابل دوست 23 ساله خود قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: شناخت کاملی از تاکتیک این تیم دارم و مطمئنم هر دو تیم فردا بازی بسیار زیبایی را مقابل یک یکدیگر ارائه خواهیم داد.

منصوریان دیدار مقابل فولاد را که هفته پیش برگزار کردند بدشانسی تیم نفت خواند و افزود: نمی‌خواهم مقابل ذوب‌آهن همانند فولاد بدشانس باشیم. می‌توانستیم مقابل فولاد به نتیجه دلخواه برسیم اما فولاد با خودشانسی از دست ما در رفت و ما می‌خواهیم این بدشانسی خود را در مقابل ذوب آهن جبران کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنانم مقابل فولاد بازی قابل قبولی را ارائه دادند و مطمئنم مقابل ذوب آهن نیز این روند را ادامه خواهند داد.

علیرضا منصوریان در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل ذوب‌آهن محروم و یا مصدومی دارند؟، گفت: فردا سعید لطفی را به خاطر جراحی مینیسک پا و علی قربانی را که تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده، در اختیار نخواهیم داشت اما خوشحالیم که کاپیتان خوبمان غلامرضا رضایی را فردا مقابل ذوب‌آهن به میدان خواهیم فرستاد.