آبیک – خبرگزاری مهر، اسماعیل عبادی قهرمان شایسته تیراندازی با کمان بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی مورد استقبال گرم مردم شهرستان آبیک قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم استقبال از اسماعیل عبادی ظهر چهارشنبه با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان آبیک برگزار شد.

مراسم استقبال از مقابل شهرداری آبیک شروع شد و  اسماعیل عبادی با همراهی مردم و مسئولان به پارک شهید رجایی رفت و با قرائت فاتحه از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرد و در مسیر مردم نیز با شعارهایی از قهرمان شهر خود تقدیر کردند.

اسماعیل عبادی در این مراسم اظهار داشت: خوشحال هستم که با گرفتن مدال طلا دل مردم کشورم را شاد کردم و از حضور  پرشور مردم و مسئولان شهر آبیک در این مراسم تشکر می کنم.

وی در خصوص شرایط مسابقات بازیهای آسیایی اینچئون تصریح کرد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و همه تیم ها برای مدال طلا به این بازیها آمده بودند.

عبادی یادآور شد: در نیمه نهایی با وجود اینکه از حریف فیلیپینی شناخت چندانی نداشتم توانستم وی را شکست دهم و در فینال نیز  با شناخت خوبی که از حریف هندی داشتم به میدان رفتم و با شکست این حریف مدال طلا گرفتم.

قهرمان بازیهای آسیایی اینچئون در خصوص احساسش پس از قهرمانی گفت: احساس غرور کردم وقتی پرچم ایران را بالاتر از  پرچم کشورهای دیگر دیدم و امیدوارم همه ملت ایران این قهرمانی را از من قبول کنند