هواداران تیم استقلال قبل از شروع دیدار این تیم مقابل بندرانزلی به شدت اعضای تیم والیبال ایران را تشویق کرده و مطمئن بودند که این تیم قهرمان آسیا می‌شوند. همچنین فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین استقلال هم در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی در هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 18:30 دقیقه پنجشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که حواشی این بازی تا پایان نیمه نخست به شرح زیر است:

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه تیم ملی والیبال ایران را تشویق کرده و خواستار قهرمانی این تیم در بازی‌های آسیایی شدند.

* تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند، از اینکه کاروان اعزامی به اینچئون موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده، بسیار خوشحال بودند.

* قبل از شروع دیدار دو تیم از نصیر مقدری عکاس ورزشی که در جبهه حق علیه باطل شیمایی شده بود، تقدیر به عمل آورد.

* هواداران استقلال به محمد قاضی مهاجم این تیم نیز تسلیت گفتند.

* با حضور تیم ملوان در زمین چمن برای گرم کردن محسن یوسفی و حسین حسینی تشویق شده اما مازیار زارع و مهرداد اولادی توسط هواداران هو شدند.

* امیر قلعه‌نویی با اینکه در زمین حاضر نبود به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* پس از گذشت پنج دقیقه از دیدار دو تیم استقلال و ملوان، فرهاد مجیدی به ورزشگاه آمد که مورد تشویق تعدادی از هواداران قرار گرفت. در همین لحظه تعدادی از هواداران استقلال امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند.

* همزمان با ورود مجیدی، علی کریمی هم به همراه کارلوس کی‌روش به ورزشگاه آمد که آنان پس از دیدن یکدیگر همدیگر را در آغوش گرفته و روبوسی کردند.

* کارلوس کی‌روش پس از دیدن مجیدی از جای خود بلند شد و مجیدی را در آغوش گرفت.

* برخی از هواداران استقلال فرهاد، امیرخان استقلال قهرمان سعی داشتند دو دستگی در ورزشگاه به وجود نیاید.

* بهرام افشارزاده، مهدی امیرآبادی، حنیف عمران‌زاده، علی نظری جویباری، محسن حاجیلو و تعدادی از مسئولان تیم ملوان در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* علی کریمی پس از حضورش در جایگاه ویژه توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* مجیدی مرتب توسط تعدادی از هواداران تشویق می‌شد که با تعظیم در مقابل هواداران به ابراز احساسات آنان پاسخ می گفت.