گرگان - خبرگزاری مهر: رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال ایران درباره شکایت تعدادی از بازیکنان باشگاه عظیمی گنبدکاووس صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تعداد 10 نفر از بازیکنان باشگاه عظیمی گنبدکاووس در خصوص پرداخت نشدن الباقی قرارداد خود (60 درصد) به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کردند که این کمیته با بررسی موضوع، رأی ذیل را صادر و باشگاه عظیمی را به پرداخت مبلغ باقی مانده قرارداد بازیکنان مکلف کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال کشور در رأی صادره خود که در سایت فدراسیون نیز قرار گرفته، آورده است؛ «نظر به اینکه بازیکنان مشروح الذکر از باشگاه فولاد عظیمی گنبد با ارسال نامه به فدراسیون خواستار دریافت الباقی مطالبات قراردادشان شده اند و نظر به اینکه مطابق مقررات فدراسیون، باشگاه پس از انعقاد قرارداد بازیکنان ملزم به پرداخت مبلغ قرارداد ایشان بوده و باید به تعهدات خود عمل کند و با عنایت به صورتجلسه مورخ 13 مردادماده سال 93 که اظهارات بازیکنان در آن منعکس گردیده و باشگاه فولاد عظیمی گنبد علیرغم دعوت قبلی نماینده ای را به فدراسیون نفرستاده و جواب نامه فدراسیون را نیز نداده است. بنابراین با توجه به قوانین موضوعه مواد 10 و 190 مدنی و مقررات مصرحه در آیین نامه انضباطی، باشگاه فولاد عظیمی گنبد مکلف است هر چه سریعتر نسبت به تسویه حساب با بازیکنان که اسامی آنان در بالا ذکر شده است، اقدام لازم به عمل آورده و صورتجلسه تسویه حساب را برای فدراسیون ارسال کند.

گفتنی است، "حاج محمد گوکجلی، عبداله آذر، جلال الدین قلیچ راد، فرهاد دیلمه، تیمور یلمه، نادر یلمه، محمود پور قاز، امین بسطامی، رامین پارسایی، عبدالله آزمون" بازیکنان تیم عظیمی گنبد کاووس هستند که در خصوص پرداخت نشدن الباقی قراردادشان با این باشگاه به فدراسیون والیبال شکایت کردند.