صداگذاری فیلم «بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف طی روزهای آینده به پایان می رسد و بعد از آن حامد ثابت کار ساخت موسیقی را آغاز می‌کند.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم «بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف به خبرنگار مهر گفت: این فیلم هم اکنون مراحل فنی را طی می‌کند و هنوز نسخه نهایی آن آماده نشده است.

وی ادامه داد: علیرضا علویان کار صداگذاری فیلم را بر عهده دارد که این بخش از کار به زودی تمام خواهد شد و بعد از آن مرحله ساخت موسیقی فیلم «بهمن» توسط حامد ثابت آغاز می‌شود.

تهیه کننده فیلم «طبقه حساس» در تکمیل حرف هایش یادآور شد: فیلم «بهمن» برای حضور در سی و سمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود و نخستین اکران آن در این دوره از جشنواره خواهد بود.
 
«بهمن» عنوان اولین فیلم بلند مرتضی فرشباف است.

فیلم داستان زنی به نام هما از مجرب‌ترین پرستاران بیمارستان است که پیشنهاد شب‌کاری ده روزه‌ای را می‌پذیرد. هما دچار بی‌ خوابی می‌شود و نحوه رویارویی او با کار خود و خانواده چنان می‌ شود که در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرد.

 این فیلم بهمن ماه سال گذشته و در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر در تهران کلید خورد و بخشی از صحنه‌های آن در لواسانات فیلمبرداری شده است.

فاطمه معتمدآریا و احمد حامد همسر این بازیگر سینما در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. مریم شیرازی، امیر نصیری یکتا، فریده اسماعیلی و شیرین یزدان بخش دیگر بازیگران این فیلم هستند.