گرگان – خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: توجه به بندرخواجه نفس و سواحل استان گلستان به خصوص جزیره آشوراده باعث رواج گردشگری در گلستان می شود.

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه شنبه در نشست با مدیران اجرایی استان گلستان، اظهار کرد: بندرخواجه نفس و سواحل اگر به ثمر و نتیجه برسد اتفاق های خوبی در استان ما خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه مسئولین باید به توانایی های استان گلستان بیشتر توجه کنند افزود: انتظارم از مسئولین این است که نگاهشان روزمرگی نباشد و نگاه توسعه ایی به استان گلستان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه گلستان با بیان اینکه باید گردشگری را در سطح استان افزایش دهیم افزود: برای استان گلستان برگزاری جشنواره اقوام و انتقال مباحث فرهنگی امتیاز مثبتی است.

آیت الله نورمفیدی گفت: اگر به همین منوال پیش برویم و بخواهیم داشته هایمان را حفظ کنیم گلستان به جایی نمی رسد و باید دنبال این باشیم که استان را تکان دهیم.

وی تصریح کرد: با رعایت مسایلی می توانیم این جشنواره را در راستای نماد فرهنگ اسلامی خوئ و با نشاط و شادی آور برای مردم برگزار کنیم.

وی افزود: باید کارهایی انجام دهیم که برگزاری چنین جشنواره هایی جلوه اسلامی و برای مردم جالب و جذاب باشد تا در باعث معرفی هر چه بهتر استان گلستان شود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه باید اختلافات را کنار بگذاریم گفت: اختلاف های موجود در بین اقوام ترک، عرب و عجم و سایر اقوام می تواند باعث تعالی و تکامل باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر قانون جاذبه و دافعه وجود نداشت انسان برقرار نمی ماند، ادامه داد: این اختلاف ها باعث نزدیک شدن همدیگر به هم و رقابت مثبت می شود.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: وقتی قومی پیشرفت قوم دیگر را می بیند خودش را به تحرک می اندازد و برای رسیدن به پیشرفت تلاش می کند و باعث رسیدن به کمال می شود.