روزنامه اسپانیایی فاش کرد آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال تابستان پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب مسوت اوزیل را رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه اسپانیایی ال کانفیدنشال که بسیاری از اخبار نقل و انتقالات بازیکنان را زودتر از بقیه رسانه ها در اختیار دارد از پیشنهاد بایرن برای جذب مسوت اوزیل خبر داد.

انریکه مارین خبرنگار این روزنامه اعلام کرد آرسن ونگر این امکان را داشت که اوزیل را به بایرن بفروشد و در عوض سسک فابرگاس را که هنوز به چلسی نرفته بود به جای او به خدمت بگیرد اما این پیشنهاد را رد کرد تا اوزیل را در جمع توپچی ها حفظ کند.

این در حالی است که فابرگاس در چلسی به یکی از بهترین بازیکنان اروپا تبدیل شده و مسوت اوزیل در آرسنال همچنان دور از انتظار ظاهر می شود. این روزنامه همچنین از اصرار عجیب ونگر به اوزیل خبر داد به طوری که در دیدار این هفته مقابل چلسی سانتی کاسورلا، جک ویلشر و الکسیس سانچس همگی تعویض شدند اما اوزیل همچنان در ترکیب ثابت بافی ماند.

بایرن یکی از مشتریان همیشگی اوزیل بوده و حتی از زمانی که او در وردربرمن بود این بازیکن را می خواست و پپ گواردیولا هم در زمانی که در بارسا بود خواهان جذب این بازیکن بود.